Regal

E prima oară când o să particip la Dansul Florilor. Știu, se ține de 22 de ani în Pitești, este unul dintre cele mai vechi concursuri de dans din țară, dar niciodată nu am fost atras de acest tip de sport. Asta, până acum trei luni de zile, când la insistențele Oanei și Emei, am luat decizia singur de a veni la dans. La clubul Total Dance, al lui Fredy Schieb. Și cred că e cea mai bună decizie pe care am putut-o lua în ultimii ani, deoarece dintr-o dată am văzut lumea altfel. Să dansezi e un lucru minunat, dar s-o faci și în cunoștință de cauză este chiar mirific.


Primul concurs de dans la care am participat cu adevărat a fost Europeanul de la Târgu Mureș, din luna martie (sau sfârșitul lui februarie, nu mai știu). Ca spectator, bineînțeles... Am rămas trăsnit. Mai sunt și acum. Și mă duc și weekend-ul următor, să mă trăsnească și acasă la mine.

Comentarii

Geocer a spus…
O sa participi ca spectator sau in calitate de concurent?
Canguru' a spus…
George, ca şi tine.

Am uitat să pun link-uri la Oana şi Ema, dar e evident cine sunt doamnele
Oana a spus…
Deci iti place sa fii trasnit!
Canguru' a spus…
Clar, trăsni-m-ar norocul!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!