Faceți căutări pe acest blog

duminică, 31 ianuarie 2010

Val Vârtej

Fraţilor, nu mă pot opri din râs! Copiii ăştia când spun lucruri trăsnite, le dau de nu te mai ridici de jos... de râs!

Erika este o mare fană a emisiunii Serviţi, vă rog!, de pe ProTV. A urmărit aproape toate emisiunile vara trecută, vinerea seara, iar acum le revede în reluare, duminica la prânz. Azi eram pe net şi vine Erika repede să mă anunţe: "Tati, dă pe ProTV că e Serviţi, vă rog!". "Cu cine e?", întreb eu, mai mult ca să nu o dezamăgesc... "Cu Val Vârtej"!

Sunt terminat, am făcut febră la burtă de râs... Val Vârtej este, în opinia ei, Vali Vijelie!

5 comentarii:

Steluta Soare spunea...

Val Vartej=)) Genial
Zici ca Erika e fana a emisiunii...poi si eu sunt... incep sa cred ca are dreptate lumea care imi zice " tu esti mic, nu stii nimic!".
Da` mai bine adult cu suflet de copil, decat invers, nu?:D

silavaracald spunea...

Măi, tu cred că erai mititel pe atunci. Sau nici nu existai. Mă uitam cu aceeaşi pasiune ca Erika la "Aventurile Căpitanului Val-Vârtej! Mijloacele prin care a fost făcut erau rudimentare, dar ce vrajă răspândeau!... Eeeei, amintiri...

Canguru' spunea...

Ea e la vârsta la care citeşte primele două litere ale cuvântului, apoi face asocieri. Cred că a văzut numele pe ecran, a filat rapid cele două cuvinte (Vali Vijelie) şi apoi a spus ce i-a trecut prin cap. Aşa a ieşit Val Vârtej!

Canguru' spunea...

Stelutza, mai bine mică şi dulce decât mare şi scorpie...

Melami, eu sunt generaţia Pistruiatul, Roşcovanul, Fram ursu' polar, Racheta albă... De Val Vârtej chiar nu auzisem

(Bogdan Burhan) spunea...

Toarte tare! Bravo Erika!