Badea la Dinamo!

Lunile de pauza pe care mi le-am luat de la acest blog mi-au facut, paradoxal, si un bine, desi m-am framantat de multe de ori ca nu am timp sa ma asez la taste. Ma bucur ca nu am fost nevoit sa scriu de drama de la Dinamo, care este si drama mea... Ce a patit Dinamo in acest retur e de domeniul fantasticului, dar cei care au citit acest blog cu atentie isi aduc aminte ca am anticipat ca Unirea Urziceni va lua campionatul inca de la jumatatea turului!

Pacat ca s-a pierdut inca o oportunitate de a vedea echipa in Liga Campionilor, dar viata e lunga si pana la urma, din pensie mi-oi permite si eu sa merg la un meci al cainilor in UCL... Ca sa ma mai apuc acum sa-mi pun pe hartie trairile, sa spun cine este vinovat, e prea tarziu. Conteaza insa ce va fi in viitor, si viitorul sper sa fie cu Ionut Badea in locul lui Rednic!

Badea este revelatia campionatului, este cel mai inteligent antrenor din Romania, este foarte dispus sa se perfectioneze si, am mai scris, se va ajunge la un moment dat sa se scrie mai mult de el decat de cei din noul val, adica Razvan Lucescu sau Dan Petrescu. Cu el vreau ca Dinamo sa-si inceapa reconstructia, si stiu ca si el vrea la Dinamo!

PS - Merci Radu pentru ca m-ai impulsionat! Asa e, se facea luna, desi eu nu-mi dau seama cum trece timpul asa repede...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!