Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 iunie 2009

Se alege prafu' de FC Arges?

Nu sunt un mare fan al clubului FC Arges, dar dat fiind faptul ca timp de mai bine de 10 ani, in doua perioade, m-am ocupat ca jurnalist de viata acestei grupari, mi-am facut o multime de prieteni si relatii si chiar m-am legat afectiv de multi angajati, fie ei fotbalisti, antrenori sau oameni obisnuiti ori din conducere, nici nu-mi este insensibil ce se intampla acum in Trivale.

Cu Cornel Penescu in inchisoare, cu presedintele Cristian Minca suspendat, cu locul nesigur in viitoarea editie a Ligii intai, cu antrenorul de geniu (parerea mea) Ionut Badea aproape plecat si cu alti jucatori care stau cu bagajul la usa (Cristi Tanase, Catalin Doman, poate si altii), nu-i vad un viitor prea stralucit echipei FC Arges. Sigur, acum un an a mai avut o evadare in Liga a II-a, dar atunci era altceva, se puneau bazele unei noi echipe, se lua de la zero totul si chiar pot spune, pana la un moment dat, ca a fost benefica experienta ligii secunde.

Acum este insa altceva... Daca nu e retrogradata, fara sprijinul financiar si moral al lui Penescu s-a vazut ca FC Arges nu poate face mare lucru. A batut pe Rapid si Dinamo, e adevarat, dar asta doar din entuziasm, in rest nu a facut mare lucru... Daca e retrogradata, atunci eu zic ca va fi si mai greu! E aproape imposibil ca dupa o asemenea lovitura si fara sprijinul puternic al unui patron (nici nu se stie cat va mai dori el sa investeasca la club, iata exemplul lui Gigi Becali), e imposibil sa se mai inceapa o noua reconstructie. Valorile se vor duce, din spate vine cate ceva, dar e greu sa faci o echipa competitiva cu juniori, asa ca prevad un viitor sumbru pentru FC Arges. Daca nu scapam de aceasta perioada neagra, cred ca 5-6, pana la 10 ani, FC Arges se va zbate in mediocritate! Pacat!

Niciun comentariu: