Dovleac copt ş-un pahar de vin


După un frig crâncen (veţi spune că au fost 10 grade pe plus, dar eu mă simt bine de la 30 de grade în sus) şi un drum obositor până la ţară, am simţit nevoia să mă răsfăţ cu ceva pe seară. Aşa că am copt o jumătate de dovleac turcesc crescut în grădină şi recoltat în toamnă, iar ca să alunece am turnat pe gât un pahar de vin roşu, cu aromă de ananas, proaspăt tras din putină. Minunăţie! Nici n-a fost nevoie să-l fierb cu scorţişoară sau să-l beau cu Cola, noua fiţă de moment, aroma e înnebunitoare!

Şi fiindcă m-a topit Adi cu al său bulgăraş de foc de căţel, dau şi eu o replică cu hoarda de pisici la care ţin enorm, fiindcă sunt jucăriile vii de peste vară ale Erikăi. Fac menţiunea că scriu pe furiş acest post, să nu mă vadă cele trei sultane birmaneze de acasă, că sunt foarte geloase!



Comentarii

Oana a spus…
Frumoaseeeeeeeeeeeeeeeeee, frumoaseeeeeeeeeeee :D La multi ani si tot ce va doriti in anul nou. Si pupa pisicile :D
Canguru' a spus…
Merci Oana, mi-ai dat de lucru! Am mult de pupat!
La Multi Ani si voua!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!