Moş Crăciun deconspirat

Mi-e din ce în ce mai greu să păstrez ascunsă identitatea lui Moş Crăciun de Erika, asta şi pentru că nimeni din jur nu mă ajută... Zeci de Moşi falşi şi prost pregătiţi se îngrămădesc să facă bani pe seama copiilor în aceste zile (excepţie face cel din EuroMall, care şi-a jucat excelent rolul), socru'meu mă întreabă de faţă cu fata cât am dat pe laptopul cu prinţese, plantat noaptea trecută de "Moş Crăciun", până şi Minimaxul, un respectabil program de desene animate, nu mai e deloc discret şi face gafe incredibile, difuzând filmuleţe cu copii sau oameni maturi luându-l în derâdere pe Moş.

Prin urmare, Erika mă tot întreabă dacă există Moş Crăciun şi caută continuu argumente, corecte, prin care să-mi demonstreze mie că Moşu' e doar o închipuire de-a mea. În aceste condiţii, cel mai bine e să deturnez discuţia mereu către alte subiecte, numai aşa scap de curiozitatea ei exagerată. Din fericire, m-au ajutat foarte mult în aceste zile naivitatea caracteristică vârstei ei, plus programul foarte bun de serbare pregătit la grădiniţă, la finalul căruia venirea Moşului a produs pe faţa ei o emoţie adevărată.

Uf, am scăpat şi anul ăsta cu bine. Oare la anul o mai pot păcăli, mai ales că începe şi şcoala?


Comentarii

Raluca Nicula a spus…
Wow, dar ce darnic a fost mosu cu Erika! Mos Craciun exista, e bine sa creada asta copiii, e bine sa credem si noi, copiii mai mari. Un an nou frumos si plin de bucurii iti doresc tie si familiei tale!
Canguru' a spus…
Multumesc Raluca, iti doresc si eu un Craciun Fericit si un An Nou cu impliniri dintre cele mai frumoase!
giulia a spus…
Sper ca a primit Erika cadoul meu pe email.
Îmi aduc aminte cu emotie de anii cànd cumparam cadouri pentru fiul meu si ceilalti tànci din familie. Era o placere sa asisti la fericirea lor.
Poate de asta mi-am dorit asa de mult nepotei. Se pare ca mai trebuie sa astept.
Sarbatori Fericite la toata familia!!
Geocer a spus…
Sa-ti traiasca fetita, sa fie sanatoasa si sa-ti aduca numai bucurii. Chiar daca va ajunge intr-o zi sa afle cine-i adevaratul Mos Craciun.
Canguru' a spus…
Giulia si George, va multumesc si va doresc sa va bucurati de caldura familiei voastre, acum de Craciun!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!