Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Este bruneta lui Dodel o bombă sexy?

Nu, e petardă, reiese din sondajul "pe repede-nainte" făcut pe blog. Cum zicea şi Mitică Dragomir, fetiţa e cam grăsuţă, dar dacă televiziunile au făcut-o vedetă, ce mai contează cum arată? Iată că fără să vrea, Iulia a devenit nu numai bombă sexy, ci a căpătat şi o aură de super-nimfomană pe care singură nu ar fi putut să şi-o creioneze niciodată!

Can-can a pus paparazzi pe urmele ei, Sport.ro o filmează sub fustă, CSID face un pictorial cu ea, urmează probabil FHM, Maxim şi Playboy! God damn it people, sunt atât de multe puştoaice de-ţi vine să-ţi baţi copiii, şi voi o promovaţi pe ea? Nu zic că nu e frumoasă şi nu are ceva atrăgător la ea, dar atât... Mă rog, gusturile nu se discută.

PS - Nu cred o iotă din povestea cu forma mai slabă a lui Tănase. Dodel e un talent excepţional, care a prins doar câteva meciuri mai slabe, vine şi după o accidentare, iar în 90% dintre cazuri, acomodarea la o nouă echipă se face în timp. Cum spuneam acum vreo juma' de an pe blog, Go Dodele,go (deşi joci la rivală)!

9 comentarii:

Geocer spunea...

Cand am vazut sondajul tau am vrut sa intreb : Dar cine-i Dodel? Si cine e "bruneta lui Dodel"? Apoi am cautat pe google "Dodel" si am aflat ca asa i se mai zice lui Cristi Tanase.
Oricum, pot sa-ti spun ca eu am votat de 2 ori, bifand toate optiunile.

Canguru' spunea...

Inseamna ca ai personalitate multipla!

Albu Mihai spunea...

nu am vazut acel pool, insa m-am uitat acum la fotografie, frate e de plastic cu ditamai portbagajul !

Oana spunea...

Sati sa ma explic. Cine puii mei e Dodel? Ca n-am nici cea mai vaga idee. M-am tot uitat la sondaj si m-am tot intrebat ca proasta ce am ratat.

Oana spunea...

Aaa, e cu fotografii. Pai stai sa vaz :D

Canguru' spunea...

@ Oana
E clar, nu te uiti la televizor, daca nu ai auzit de bomba sexy! Dar te iert, pentru ca te-ai lepadat de Steaua! Oricum nu ai pierdut nimic.

@ Mihai
Plastic? Ha, ha! Cat despre portbagaj, are cea mai mare capacitate din categoria ei!

giuliaszavo spunea...

Am vazut si eu în treacat la Tv pe dsoara. Mi se pare putin vulgara.

steluta soare spunea...

Chestia ar fi urmatoarea: am vazut-o pe Iulia lui Dodel la Sport.ro la sedinta foto pt pictorialul CSID si...:O:O:O parca nu era ea! Adica, era imbracata sexy, dar nu vulgar, machiata, dar nu ca o pitzipoanca... si mi-am dat seama ca fata e intr-adevar frumusica. Dar daca ea in viata de zi cu zi adopta o tinuta si un machiaj gen pitzipoanaca.org, ce poti sa-i faci?! Trist...:))
P.S. Am votat si eu, dar raportanadu-ma la cum este ea day by day! Cred ca nu e greu sa ghicesti care a fost optiunea mea!:))

Canguru' spunea...

@ Stelutza
Banuiesc ca cea castigatoare! :P