Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 martie 2010

Ajax, echipa Europei

Sunt mândru! Zilele astea mă simt împlinit din punct de vedere fotbalistic, deoarece marile mele iubiri sunt într-o formă extraordinară! Dinamo are 4 victorii şi 2 egaluri în 2010, e echipa momentului în România, iar Ajax Amsterdam este echipa momentului în Europa! Poate în lume! Cum e posibil aşa ceva, m-aţi întreba?

Ei bine, lăncierii mei sunt de neînvins! Practic, de la jumătatea lunii ianuarie şi până acum, Ajax al meu a învins tot în campionat! Are 10 (zece) victorii consecutive, cu golaveraj 30-2!!! Singurele echipe care i-au dat gol au fost PSV Eindhoven şi Waalwijk, dar au fost nişte amărâte de goluri de onoare, pentru scorurile de 4-1 şi 5-1. Ultimele cinci meciuri au consemnat victorii cu 4-0, 4-0, 3-0, 4-1 şi 5-1. Ce Real, ce Barca, ce Manchester sau Lyon? Ajax e cea mai tare, are cele mai multe goluri marcate în campionatele din Europa - 85 de goluri!

Problema la Dinamo şi Ajax e... cât le ţine? Pentru că se ştie că sunt două echipe cu mari fluctuaţii de formă. Deocamdată e bine, dar titlul se joacă pentru amândouă. Ajax a redus la 4 puncte diferenţa faţă de Twente, iar Dinamo la 2 puncte de CFR. Visul e departe...

3 comentarii:

Geocer spunea...

Si eu sunt mandru pentru ca FC Arges merge din ce in ce mai bine si se indreapta cu pasi mari spre Liga I.

Canguru' spunea...

Parcă ţineai cu Albota! A, stai că ştiu: ai văzut că FC Argeş are violet şi, gata, te-ai făcut fan!

Mai bine căutai o echipă care se numeşte şi Flacăra, are şi culoarea violet...

denis spunea...

da, ajax a avut mereu o pepiniera de talente. pacat ca a scos-o juve din europa league. dintre echipele mele de suflet, doar sevilla si psg (aici situatia e dura rau)schiopateaza. in rest, barcelona, sampdoria si besiktas merg fosrte bine