Faceți căutări pe acest blog

luni, 29 martie 2010

Drumurile noastre! Nu toate...

Nu, n-am să critic drumurile noatre de rahat, pentru că au făcut asta alţii mai deştepţi şi mai radicali decât mine. Am să-mi pun însă câteva întrebări, retorice, normal. Bine, dacă aveţi voi răspunsul, daţi-mi-l şi mie, că nu mai înţeleg nimic...

1. De ce străzile din Piteşti sunt calamitate după iarna asta, iar un drum naţional, ca cel Piteşti - Topoloveni (mai încolo nu mă interesează), este aproape perfect? La Ştefăneşti, Călineşti sau Topoloveni nu a fost iarnă?

2. De ce se lucrează la punerea unor covoare de asfalt între orele 9-15, pe cele mai aglomerate tronsoane (Podul Viilor, Trivale, etc), iar după ora 17-18, când circulă doar o maşină pe minut, nu mai e nici dracu? Ca să nu mai cer să se lucreze noaptea, ca-n Germania...

3. De ce, după o lucrare efectuată în anul 2008 lângă izvorul din Eremia Grigorescu, nici acum nu s-a asfaltat drumul şi e un crater de un metru jumate diametru şi adâncime de juma de metru?

4. De ce la intersecţia de la Petrom Podul Viilor s-a excavat pământul şi s-au creat vreo 2-3 munţi de pământ, aşezaţi fix în raza de asigurare a şoferilor, care trebuie să dea prioritate celor ce vin dinspre Mioveni?

Şi ar mai fi multe, dar pe moment nu mi le reamintesc...

8 comentarii:

Razvan spunea...

Eu am fost la Iasi si iti dai seama ca am trecut prin mai multe judete... dar nu am vazut gropi ca astea din Arges!!!

Canguru' spunea...

Inseamna ca nu ai luat-o prin Dambovita sau Prahova!

Mişu spunea...

Băi, deci am înjurat de toţi dracii din cauza movilelor de pământ despre care scrii, a trebuit să merg la risc, până în mijlocul străzii să-i văd pe ăia care vin de la Mioveni. Pur şi simplu cred că oamenii nu pot fi aşa de imbecili. Au făcut-o intenţionat porcii-mitocani!!!

Canguru' spunea...

Mişu, ăia ori sunt tâmpiţi, ori sunt tâmpiţi! Din două, una!

Geocer spunea...

Norocul meu ca acolo eu vin dinspre Mioveni. Oricum, o sa fiu mai atent de-acum ca sa nu intru in vreun amarat care a inaintat pana in mijlocul drumului ca sa se asigure.

Razvan spunea...

Ba da am trecut si pe unde ai zis tu:)

silavaracald spunea...

Dacă ai fi din Târgu Mureş, ţi-ai pune exact aceleaşi întrebări, doar că ai schimba numele străzilor.
De ce?
De aia, pentru că-şi pot permite să facă asta cu banii noştri!

Canguru' spunea...

La noi ca la toata tara...