Faceți căutări pe acest blog

vineri, 19 martie 2010

Vinerea dansez

Nu dansez eu, ci mă uit la Dansez pentru tine! Ok, daţi drumu' la râs, asta e, recunosc şi nu mi-e ruşine! Îmi place Dansez pentru tine! Când mă nimeresc vinerea seara acasă, stau lipit de ecran mai rău decât la un meci de fotbal.

"Dansez" e o producţie adevărată de televiziune, la nivelul "Surprizelor" ca desfăşurare de forţe, dar mult mai elaborată, mai profesionist făcută şi, mai ales, prezentată. Deci chiar dacă nu mi-ar fi plăcut dansul, m-aş fi uitat la emisiune pentru a vedea un program adevărat. Îmi plac decorurile, hainele, invitaţii, juraţii, prezentatorii, dansatorii, emisiunea e alertă în ciuda faptului că se întinde pe durata a aproape cinci ore. Şi, nu în ultimul rând, are scop umanitar.

Cel mai mult îl iubesc pe Bănică junior! E dinamovist ca mine, e şmecheraş, se îmbracă bine şi are poantele la el mereu. Probabil că dacă ar fi prezentat altcineva, poate că nu mi-ar fi plăcut emisiunea atât de mult. Iar la ediţia asta îmi place enorm de Cătălin Botezatu, e un exemplu de urmat de orice bărbat care vrea să arate şi să se îmbrace bine.

COMPLETARE - A, şi am uitat! Beatrice e cool rău cu look-ul ei gothic! Spooky but lovely!

2 comentarii:

sgreader spunea...

Intr-adevar super emisiune, tematica, decor, prezentatori, tot. E clar ca in spatele acestui show sta o echipa de profesionisti. Cat despre Banica... chiar il placeam, dar cacum ca stiu ca-i Dinamovist...nasol. :D

Canguru' spunea...

Si Mihai Petre e dinamovist! De partea cealalta, Cornel Patrichi e stelist, dar e in inferioritate si le cam inghite...