Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 martie 2010

Horror

O scurtă plimbare aseară prin pădurea Trivale cu Erika, pe role, mi-a prilejuit o avalanşă de amintiri despre copilăria mea frumoasă. I-am spus Erikăi că locurile sunt neschimbate de acum 25 de ani, de când colindam pădurile şi aleile, copil fiind. Cu ocazia asta, Eri m-a întrebat ce jocuri aveam eu pe atunci, cu prietenii mei. I-am spus: "Flori, fete, filme sau băieţi", "Telefonul fără fir", "Pititea", "Ţară, ţară vrem ostaşi"... Apoi m-a întrebat ce poezii şi cântecele aveam, iar aici am avut declicul!

Mi-am amintit de o poezie sadică, ce mie mi-a plăcut foarte mult. I-am recitat doar prima strofă, pentru că pe aia o mai ştiam, apoi am venit acasă şi am căutat în agendele mele vechi. Am găsit-o cu greu, pe toată. A îngrozit-o, a amuzat-o, a fascinat-o! Bineînţeles că a învăţat prima strofă pe dinafară şi mi-a spus că le-o zice copiilor de la grădi, la somn. Presimt că zilele viitoare voi fi chemat de directoare :))

Afară-i frig şi e-nnorat
În sobă arde mama,
În baie tata-i spânzurat,
Copiii gâtu' şi-au tăiat
Cu lama!

În frigider, în pungi de-un kil
Stă relaxat bunicu'
Eu sunt mic,
Nu ştiu nimic,
De-abia îmi tai buricu'.

Bunica-i lâng-aragaz
Cu-n furtun în gură
În jurul ei miroase-a gaz
Pare c-a dat de necaz
E toată numai vomă.

Pe jos stau fraţii mei întinşi
Sunt morţi de-o săptămână
În putrefacţie au intrat
Miros urât, ca un rahat
Şi nimeni nu-i adună.

Soră-mea cu ochiul scos
Se zbate într-o ladă
Alta e-ntinsă pe jos
Din piept îi iese-un os
Şi-n spate are-o bardă.

Un văr de-al meu e în extaz
Cu degetele-n priză,
Cu un picior în aragaz
Cu celălalt rupt, pe pervaz,
Şi capu' în valiză.

Vecina mea atârnă greu
De-o cracă în grădină
O cioară-i ciuguleşte fin,
Cu ciocu-i ascuţit şi plin
Din inimă şi splină.

Dormi puiu' tatii, somn uşor
Căci tata te gazează
Îţi taie gâtu' cu-n topor
Şi-apoi te împăiază!
Iar tu, iubita mea, să stai
Tăiată fin în două,
Să-ţi scot inima cu-n pai
Şi s-o mănânc cu ouă!

9 comentarii:

Geocer spunea...

Eu cred ca ai fi putut sa gasesti si tu o poezie decenta sa-i spui bietei fete. Cu asta, mai rau ai speriat-o !

silavaracald spunea...

Brrr, ce poezie! Dacă o dă Erika pe goarnă la grădi, ai pus-o! =))

Canguru' spunea...

Eu cred că Erika are spiritul Lalei din cărţile Oanei, e un pic dusă cu capu'... Îi plac "povestirile astea din criptă"!

ioana spunea...

Eu stiam asa:

Afara-i frig si e-nnorat
Si-n soba arde mama,
De lustra tata-i spanzurat,
Iar eu ma tai cu lama.

In pungi de-un kil
Sta ciopartit,
Facut bucati bunicul,
Iar din bunica a ramas
Piciorul si buricul.

Atat doar :( Si mie tot tata mi-a spus-o :D

Canguru' spunea...

Ioana, deci nu sunt singuru' sărit!

ioana spunea...

nu esti singurul :)) am printat-o de la tine ca sa stiu sa o spun si eu copiilor mei :D

Omuldelamunte spunea...

Până ce terminaţi voi de ciopârţit, eu mă duc pe blogul meu.
Revin când vei pune reţete de miei încolţiţi cu arome de stână

sgreader spunea...

Poftim educatie, sa te mai intrebi de ce Lala vede doar sange si crime. Din cauza unui Tata care-i spunea povesti din astea. :D

Canguru' spunea...

Da, acum realizez de ce Lala nu il prea avea la inima pe tatal ei...