Adi Mutu, Fashion Icon


Adi Mutu continuă să mă fascineze! Îmi place enorm stilul lui de viaţă, de a se îmbrăca, cum a reuşit în viaţă acest piteştean pe care-l cunosc de mic şi cu care am amintiri unice de pe vremea când era copil. Citesc de faptul că a lansat în Italia colecţia toamnă-iarnă a Souvenir Clubbing (http://www.souvenirclubbing.net/). Super-haine, super-atitudine, bravo Adrian! Nu ascund faptul că de multe ori mi-am căutat haine care să semene cât de cât cu stilul său de îmbrăcăminte, pentru că în afara stadionului, Adi se îmbracă foarte mişto. Dar cu greu am reuşit... De exemplu, o cămaşă albă cu mânecile îndoite, pe care Adi a purtat-o anul trecut în România la o campanie publicitară abia am găsit-o vara asta la Barcelona, la H&M. Bine, probabil şi pentru că nu avem H&M în România...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!