Din nou la închisoare!


Sunt extaziat! A reînceput Prison Break, seria a 4-a! Uitasem pur şi simplu de el după mai bine de o jumătate de an de lipsă. Cel mai tare serial de televiziune din America m-a captivat şi pe mine ca pe mulţi alţii, am văzut pe nerăsuflate primele două serii (într-un week-end am văzut vreo 15 de episoade!), iar episoadele din seria a treia le vedeam la 2-3 zile după ce erau date în State de FoxTV, ca şi voi probabil. Apoi a intervenit nenorocita aia de grevă a scenariştilor şi producătorii Prisonului au luat hotărârea să termine seria a treia doar la episodul 13. Şi de pe 18 februarie am suferit lipsa lui Wenworth Miller, Dominic Purcell şi a Danayei Garcia ;).

Ţin minte că m-am uitat prin primăvară când este programat primul episod din seria a patra şi am reţinut atunci că "în toamnă". Ei bine, ieri mi-am amintit în doară de Prison şi am verificat repede dacă s-a reluat serialul. Cinci episoade au fost deja, le-am luat azi-noapte de pe DC şi de-abia aştept la noapte să le consum pe toate odată :D! Sincer, nu prea-mi mai amintesc unde a rămas intriga, cred că o să revăd şi episodul 13... Aşadar, din nou la închisoare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!