Wow FC Argeş!

Incredibilă victoria Argeşului în seara asta în Giuleşti! 3-1 cu Rapid într-o arenă unde se câştigă foarte greu este un succes imens! De imagine, în primul rând! Iată, după 9 etape scurse din acest campionat se vorbeşte prima oară şi de FC Argeş... De-aia spun mereu că înainte de scandaluri sau declaraţii sforăitoare, cel mai important în fotbal e jocul şi apoi imediat rezultatul.

Aproape mi-au dat lacrimile de bucurie când am ascultat discursul lui Cornel Dinu de pe Realitatea TV! Dinu l-a ridicat în slăvi pe Badea. În sfârşit un om de fotbal îl remarcă şi pe acest tehnician tânăr (cel mai tânăr!), Ionuţ fiind o mare capacitate! Am simţit de la început capacităţile acestui antrenor, acestui om de o valoare morală extraordinară, un bărbat inteligent şi cu enorm de multe calităţi. Va ajunge foarte departe dacă o ţine tot aşa...

De la primele meciuri din Liga a II-a am spus că FC Argeş joacă în sfârşit fotbal adevărat, după 10 de ani, de la Silviu Dumitrescu încoace. Prietenii ştiu părerea mea. Mi-a plăcut că şi Dinu a spus la Realitatea că FC Argeş este poate singura echipă din Liga 1 care joacă direct pe poartă, fotbalul pur! Cu toate astea, FC Argeş nu poate ajunge ca Unirea Urziceni, să se bată la titlu... Pur şi simplu nu are consistenţă în lot, şi s-a văzut asta etapa trecută, când echipa nu a jucat nimic şi a remizat norocos cu Buzăul acasă. Trebuie investiţii domnule Penescu, degeaba negaţi, dar trebuie făcute cu cap. Suntem deficitari la postul de portar, la toată linia de fund şi ceva pe la mijloc. Dar e bine până acum şi mă bucur că facem o figură frumoasă.

PS - Mă "bucur" enorm pentru Pardo, îi ţin pumnii mereu să greşească! N-are băiatu' nicio vină că e mai slab şi decât Carlos, eu mă bucur pentru că Taher, Copos şi Zotta suferă! Şi suferă enorm, pe măsura nedreptăţii pe care i-au făcut-o marelui portar Dani Coman! Haide Pardo, haide Pardo! Chiar simţeam un gol după plecarea lui Carlos, dispăruseră bufonii...
PS 1 - Dinamo e pe locul 1! Dar nu mă bucur prea tare, de fapt nu mă bucur deloc. Presimt că ratăm iar grupele UEFA şi iar începe nebunia: pleacă Rednic şi vine Andreea Marin, etc... În plus, nu-mi place nici jocul echipei. Dacă ar fi după mine, clasamentul ar fi aşa: 1. Unirea Urziceni, 2. CFR Cluj, 3. Dinamo.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!