Urmaşul lui Leo din Strehaia!

IN-CRE-DI-BIL! Sâmbătă am fost la cununia civilă a unui vecin de la apartamentul meu cel nou şi am aflat de la părinţii lui că nu cu mult timp în urmă, aici a locuit nimeni altul decât Leo din Strehaia! Vă vine să credeţi în ce imobil plin de mistere şi orgii (din câte se bârfeşte) m-am mutat? Ştiţi la ce mă gândesc cel mai mult? Că poate în cada în care fac baie au lăfăit şi trupurile Cristinei Spătar sau Cristinei Rus, două blonde care-mi plac din show-biz-ul nostru! Mmmmmm... Cel puţin aşa a tot scris presa vremii, că celebrul Leo din Strehaia "le-a avut" pe cele două!

Fără niciun fel de parti-pris, oamenii mi-au spus că Leo din Strehaia era un locatar extrem de disciplinat, care nu a făcut niciodată probleme şi care s-a purtat super cu toată lumea. În plus, iubea foarte mult animalele, mai ales câinii maidanezi, cărora le cumpăra de la abator hălci imense de carne şi le dădea în faţa geamului lui! Dacă erau şi roşii câinii ăia hrăniţi de el, atunci toată cinstea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!