11.11.11

Ieri a fost 20 septembrie 2009. Nu s-a intamplat nimic deosebit, am fost la tara si am terminat de facut curatenia de toamna (maturat curtea, aruncat vechituri, dat foc la coceni si frunze, etc...). Am ajuns acasa si am savurat victoria alor mei, am baut "3 in 1", am citit o pagina din cartea care-mi ocupa noptile acum si am adormit.

Mai interesant este ca a fost 20.09.2009. Nu le am cu numerologia, nu stiu daca are vreo semnificatie aceasta zi, daca se apropie Armagheddon-ul, daca vin sau nu cutremure, dar imi plac aceste date simetrice, frumoase. Sunt rare si de aceea sunt atractive. Astept cu mare nerabdare ziua mea de peste doi ani! Va fi 11.11.11! Super-cool, nu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!