Am castigat o carte!

Sunt extrem de fericit! Am aflat adineauri ca sunt castigatorul concursului lansat de Raluca pe blogul ei, premiul constand in cartea "Portretul lui Dorian Gray", de Oscar Wilde. Bine, saraca Raluca m-a anuntat inca de marti, dar eu am fost atat de ocupat zilele astea (ciudat, cele mai pline zile din acest an), incat am vazut abia joi... Si nu am facut altceva decat am trimis un link la o scurta recenzie facuta de mine dupa ce am citit cartea "Invitatia la vals", de Mihail Drumes.

Sunt fericit din mai multe motive. Primul ar fi acela ca mi-am facut rost de inca o ocupatie care o sa ma tina treaz o noapte-doua, asta daca va reusi sa "ma prinda" cartea... In al doilea rand, sunt bucuros ca am castigat si eu ceva, pentru ca niciodata nu m-am ales cu nimic, desi la multe concursurile de gen am participat cu toata implicarea de care as fi putut da dovada (ultimul, un scenariu de film trimis la HBO, pe care eu il consideram cel putin de Hollywood). Apoi, pentru ca am reusit sa captez atentia catorva persoane care mi-au citit recenzia cartii "Invitatia la vals" asupra minunatelor povesti de dragoste pe care Mihail Drumes le-a scris cu zeci de ani in urma. Sunt convins ca "Invitatia...", "Scrisoarea de dragoste" sau "Elevul Dima..." vor fi devorate de iubitorii lecturilor de calitate. Si nu in ultimul rand, sunt multumit ca o parte dintre vizitatorii de calitate ai blogului Ralucai au intrat si pe umilul meu blog, citind prostioarele debitate de mine intr-un ton mirceabadeascian.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!