Mourinho. Fane Mourinho!

Am raspuns ieri (luni) invitatiei bunului meu prieten Razvan de a participa la antrenamentul echipei FC International, pe terenul din Strand. Ma bucur ca am facut asta, pentru ca am avut ocazia de a descoperi un tip adevarat, in persoana antrenorului Stefan Stoica.

Sigur, favoritul meu ramane Ionut Badea, de la FC Arges, dar am avut o revelatie cu "Mourinho din Banie", asa cum i s-a spus lui Stoica dupa ce a salvat Craiova de la retrogradare. Aveam impresia ca e genul de oltean smecheras, unde mai pui ca fusese si secundul lui Protasov la Steaua... Dar omu' e chiar "de gasca", e comunicativ, glumet, prietenos, apropiat jucatorilor si cerebral in gandire.

Fiind primul antrenament al saptamanii, Fane Stoica le-a tinut baietilor o scurta cuvantare, in care le-a vorbit de importanta urmatoarelor doua meciuri, cu Bistrita si Iasi. "Va rog sa va antrenati corect, sa va odihniti si sa evitati excesele", a incheiat tehnicianul, dupa care s-a retras pe banca alaturata mie la o cafea, lasandu-l pe secundul Vasile Manaila sa conduca antrenamentul fizic. Mi-a placut la nebunie! Auzi, sa il rogi pe un fotbalist sa faca ceva! Ori e masochist, ori are o incredere mult prea mare in grupul lui. Cert e ca Fane Stoica e un profesionist 100% si are pretentia ca si cei cu care lucreaza sa se comporte la fel. Ca s-a inselat sau nu dandu-se pe mana fotbalistilor sai va vedea la finalul campionatului.

Deocamdata el e optimist: "Pe mine ma intereseaza sa fac 38 de puncte, nu sa fac scandaluri, si am sa le fac, pentru ca sunt bengos", i-a spus "Mourinho" unui ziarist de la Gazeta, care il implicase fara voie intr-un mic conflict cu Abiodun. "Ba, voi stiti ca sunt baiat de baiat si va raspund la toate telefoanele! De ce imi bagati declaratii in gura, in loc sa ma sunati", a fost mica sapuneala prieteneasca trasa jurnalistului, in timp ce altii ar fi injurat si ar fi facut urat rau! Asta denota caracter si educatie.

Cu un asemenea om antrenand o echipa din Pitesti, o sa ma uit cu placere la meciurile Internationalului de acum incolo. Si, mai stii, poate o bate si pe Steaua...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!