Bourene! Schimba-ti bou'!

Am aflat ieri de la matusa mea o intamplare total nefericita, in care numele deputatului Cristian Boureanu pica la mijloc (sa nu zic "de rahat"), din pacate. Cu asemenea gafe, un om politic de tineretea si anvergura lui Cristi Boureanu poate pierde extrem de mult! Sa explic...

In dorinta de a obtine o audiere, matusa mea s-a deplasat personal la cabinetul deputatului pe care eu, personal, il admir. N-a gasit deschis, dar a luat de pe usa un numar de telefon, pe care l-a apelat cateva minute mai tarziu. I-a raspuns bou' lui Boureanu (asa poate fi numit angajatul lui, nu? Daca gresesc, oricum comportarea lui il defineste perfect), iar dialogul purtat la telefon a aratat cam asa:
MATUSA: - Buna ziua, am sunat pentru a obtine si eu audiere la domnul deputat!
BOU': - Trebuie sa veniti la cabinet, nu se poate prin telefon.
MATUSA: - Pai am fost la cabinet, dar era inchis.
BOU': - Reveniti atunci altadata. Dar, nu va suparati... Pot sa va intreb si eu ceva?
MATUSA: - Va rog!
BOU': - De unde aveti numarul meu, pentru ca e telefonul meu personal si nu-l dau nimanui!
MATUSA: - L-am luat de pe usa! (nota mea - desi ar fi vrut sa raspunda: "- Ba, esti prost?")
BOU': - Nu se poate!
MATUSA: - Domnule, dumneata razi de mine? Nu te cunosc, asa ca nu as avea de unde sa am numarul dvs. din alta parte.

Incredibil, nu? Draga Cristi, tu esti un tip destept, de ce trebuie sa te inconjori de asemenea specimene?

PS - Nu mai spun ca matusa mi-a mai spus un lucru destul de grav, din punct de vedere civic: sefu' de cabinet a conditionat audierea de semnarea unei adeziuni la PDL! O fi legal? Cinstit nu e sigur!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!