Vrem apa, vrem caldura!

Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data".

Inevitabilul s-a produs, caldura si apa calda au dat faliment! Nici nu se putea altfel intr-un oras dintr-o tara lipsita de personalitate si perspectiva, intr-o societate salbatica, patronata de interese marunte in ceea ce priveste bunastarea oamenilor obisnuiti, dar si de interese majore pentru averile personale. Cum s-a ajuns ca Termoficarea sa dea faliment, iata un nou subiect de scandal si acuze reciproce, pe care ne e greata sa le mai urmarim. Noi vrem apa calda sa ne spalam, mizeria in care ne-ati adus e prea mare, si vrem caldura sa ne incalzim, nu ne mai incalzesc minciunile si promisiunile voastre de doi bani! Ne-ati intors in timp cu 100 de ani, ne vom rascula pentru apa si caldura, nu mai vrem pamant si libertate!

Am centrala si nu ma vizeaza direct acest crah al civilizatiei secolului XXI, dar spre deosebire de cei care ne conduc, mie chiar imi pasa de semenii mei. Chiar nu ma mai intereseaza din vina cui s-a intamplat, sunt destul de matur sa-mi dau seama ca este vina unui cumul de practici derulate pe parcursul celor 20 de ani de "libertate". S-a gestionat prost o mostenire importanta lasata de regimul comunist (ca si altele, gen CFR, turism, drumuri, paduri, constructii), s-a furat la greu si, in general, a existat o bataie de joc generala. Acum nu se mai poate face nimic, noi romanii suntem incapabili sa pastram ceva, asa cum nu putem sa construim ceva decat daca avem vreun interes. E in natura noastra.

In ianuarie 1990 asteptam ajutoare de la straini: blugi, haine, gume, conserve, televizoare color si frigidere. In ianuarie 2010 suntem la fel de saraci, de murdari si inghetati de frig, si din nou asteptam ajutoare. Numai ca nu mai vrem haine second sau electrocasnice, p-astea ni le-am luat cu totii pe credite, acum asteptam cu adevarat o mana de ajutor din partea Europei. Save our souls!

In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume: Cell61, Compadvice, Daurel, Florin, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Incertitudini, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian.

TEMA PENTRU MAINE: "Elena Udrea - pro sau contra"

Comentarii

Geocer a spus…
Te-ai transpus asa de bine in pielea personajului incat relatarea ta a fost extrem de realista.
cell61 a spus…
La obiect! Bine scris.
Canguru' a spus…
Asa cum am comentat la cineva pe blog, am peste 30 de ani si am prins vremurile fara caldura si apa calda, ba chiar fara lumina si fara internet :D. Sunt calit, pot suporta orice!
giulia a spus…
vehement articol.
si da, trebuie sa ma documentez pentru tema de màine.
Iulia a spus…
Trist si cum nu se poate mai realist postul tau. Si eu sunt calita, as suporta orice, numai cu prostia, hotia si mitocania de care vorbeai si tu intr-un alt post nu ma pot obisnui nicidecum!
EmaPirciu a spus…
Interesanta tema de maine... Si eu ma gandeam la ceva legat de ministrul turismului. O sa incerc sa aberez...
Orry a spus…
destul de interesanta tema de maine!
compadvice a spus…
Adevarat reporter!Ce sa mai spun!Felicitari si daca mai e vre-un loc la jurnalul de stiri neasteptate,da-mi de stire!Ma intereseaza:))Si sa speram ca e doar o aberatie!
Andrei Răduţu a spus…
Tare bine realizat articolul:)...iar despre tema de maine...hmmm...foarte interesanta;))
Daurel a spus…
REF. concurs:Imi cer scuze! din motive tehnice nu pot participa la concurs. Va rog sa radiati blogul meu. Multumesc anticipat.
Iulia a spus…
Of, mai ascunsa nu puteai sa pui tema pentru astazi :)
eu nu am mai citit in continuare, si stateam si ma uitam de zor la articolele tale; plus la Geocer, mai-mai de oi descoperi si eu tema de azi...pana la urma m-am luminat :)
Canguru' a spus…
To Iulia:

N-a fost intentionat, dar ma bucur ca te-ai uitat si la celelalte articole ale mele... :D

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!