Succes romanesc la VMA!

Am comentat recent pe blogul Ralucai un articol legat de batalia dintre bloggeri si jurnalisti. Concluzia a cele spuse de mine acolo era ca acord un credit mai mare jurnalistilor decat bloggerilor, pentru simplul fapt ca sunt putin mai pregatiti.

Ei bine, dupa nici 48 de ore mi-am schimbat intrucatva opinia. Am urmarit pe mai multe posturi tv informatiile si stirile legate de VMA-ul (Video Music Awards) din acest an. Deci, jurnalistii au avut cuvantul... Ei bine, jurnalistii au fost atat de slab pregatiti incat nu au facut altceva decat sa preia un amarat de scandal de la VMA, cel cu Kanye West, pe larg prezentat pe toate canalele media din State, si nimic altceva. Nici macar pe cei mai importanti castigatori nu i-am aflat... Pacat ca ignoranta si slaba cultura muzicala a ziaristilor nostri au facut sa treaca neobservat un mare succes romanesc la VMA!

Putini stiu ca piesa "Live Your Life" a lui T.I. (featuring Rihanna) este un cover foarte reusit dupa "Dragostea din Tei", superba piesa compusa de Dan Balan, cu care O-zone a cucerit lumea! Pentru aceasta melodie, T.I. a luat premiul Best Male Video.

Acum, judecati si voi... Ce stire credeti ca ar fi avut un impact mai mare la buletinele de pe Antena 1, ProTV, MTV sau Music Channel: cea cu Kanye West, sau cu Dan Balan si a lui dragoste din tei?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!