Hagi bate Mutu

Il iubesc mai mult pe Mutu decat pe Hagi. Imi place de 10 ori mai mult de Chivu decat de Gica Popescu. Stau cu emotii si pumnii stransi atunci cand Coman e in poarta decat pe vremea cand Stelica era tricolorul nr. 1. Imi e mai simpatica generatia actuala decat "Generatia de Aur". Dar sincer, nu se compara cele doua prin nimic, iar balanta inclina clar in favoarea echipei celor doi Gica.

Stiam asta in subconstientul meu, dar evenimentele recente mi-au intarit convingerea. Saptamana trecuta am vazut pe TVR2 emisiunea "Replay", care a prezentat un rezumat amplu al meciului Romania - Danemarca 3-1, din 1989. In contrapartida cu meciul senzational de acum 20 de ani sta, bineinteles, contraperformanta de sambata, de la Paris...

Ambele meciuri de calificare la CM, ambele decisive, ambele - borne in evolutia ulterioara a Nationalei de fotbal... Sunt singurele comparatii care se pot face intre cele doua meciuri despartite de o perioada 20 de ani! Pentru ca in rest, generatia lui Hagi a dat clasa! Ce fotbal jucat cu inima si sufletul in 89 si ce gaini la taiat am vazut in 09...

Tot timpul aveam impresia ca in urma cu 20-25 de ani se juca alt fotbal, si ca din cauza asta generatia lui Mutu nu poate sa aiba rezultate... Adica, pentru ca adversarii au progresat, fotbalul modern este altul, iar noi nu am ajuns acolo la niciun nivel: de performanta, de pregatire tehnica, de progres in ale medicinii, etc pentru ca Romania in sine a regresat, dar nu e deloc asa! Romania a facut un meci incredibil cu Danemarca, am revazut o implicare extraordinara a tuturor componentilor, cu precadere Gica Hagi, Dan Petrescu, Lacatus si, peste toti, Sabau, am sesizat o tactica extraordinara, un ritm ametitor, cu 2-3 ocazii la 5 minute, o euforie senzationala a tricolorilor, pe care nu am vazut-o niciodata la generatia lui Mutu. Dragi prieteni, daca vreti sa vedeti un meci adevarat, inchiriati miercuri DVD-ul Romania - Danemarca si vizionati-l in timpul partidei Romania - Austria! Nu veti pierde nimic, rezultatul se afla oricum destul de usor. Veti avea numai de castigat!

PS - M-a distrat extraordinar comentariul lui Dumitru Graur, inconfundabilul Dumitru Graur cel cu greselile "la minut"! Chiar imi fusese dor de el! M-am spart de ras cand l-am auzit cu "Balint marcheaza in poarta portii lui Schmeichel" sau "LuPU LA balon"!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!