Nu trageti in blonde!

Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data".


Elena Udrea e o bomba! Nu o bomba sexy, ci una cu fitil. Deocamdata, fitilul e aprins, dar pariez ca se va stinge in curand. Micul Ludovic nu va indrazni s-o rapeasca pe frumoasa Elena din Palat, pentru ca este constient ca va declansa Razboiul Basescian!

Despre ce vorbim noi aici? Despre Elena Udrea... Hulita din ce in ce mai tare in ultimul timp (telespectatorilor Antenelor li s-au adaugat acum si cartitorii turismului romanesc), Blonda de la Cotroceni se tine tare pe pozitie. Mie, unul, imi place de ea. Pe langa aspectul fresh pe care-l afiseaza zi de zi, admir la ea curajul de a se pune contra tuturor celor care o contesta. O femeie care dovedeste curajul ei este intotdeauna de admirat, mai ales acum cand, prin ea, este atacat insusi presedintele tarii.

Nu-i inteleg pe cei care o inteapa sistematic pe Elena Udrea. Sunt din ce in ce mai multe atacuri legate de aspectul ei. Credeam ca dupa 10 ani de democratie, dupa episoadele Ciorbea si Constantinescu, ne-am mai cizelat putin si nu mai judecam omul dupa aspectul fizic. Dupa "Chiorul" si "Tapul", vezi-Doamne defecte majore ale oamenilor politici enuntati mai sus, a aparut acum "Blonda de la Cotroceni" sau "Pitipoanca de la Palatul Victoria". Unde este demnitatea noastra? Femeia se intretine si arata bine, nu e ea atat de sexy pe cat se vrea, dar este oricum o aparitie! Din acelasi registru, Helen e tinta ironiilor legate de numele ei dupa casatorie, Cocos. A indurat atat de multe marlanii, incat atunci cand ea a inventat-o pe cea cu "Organ" i s-a suit lumea in cap. I se reproseaza activitatea politica, dar nu vad de ce ea ar trebui sa traga ponoasele a 20 de ani de democratie ratata de politicienii corupti care au populat Parlamentul pana acum... Si, in sfarsit, e atacata pentru slabele performante ca ministru al turismului. Am doar doua cuvinte pentru detractori: "Dracula Parc". Si cu asta cred ca am spus totul despre predecesorii ei...

Nu vreau sa par aparatorul Elenei Udrea, nici nu are nevoie de mine, dar nu inteleg rautatea cu care i se vrea raul. Nu a fost nici cea mai buna, nici cea mai proasta de pana acum. E clar ca prin ea e atacat sistematic Basescu. Tocmai de aceea mi se pare aiurea constituita si Comisia parlamentara care o ancheteaza. I se reproseaza Elenei Udrea ca a acordat un contract unei agentii pentru promovarea Romaniei la Paris, in timpul turneului de la Roland Garros. Bun, poate n-o fi fost cel mai ortodox mod de acordare a contractului, asta ar fi trebuit sa fie scopul anchetei parlamentare declansate, si nu altul, dar aici ar fi trebuit sa se tina cont de faptul ca Elena Udrea a apelat la cine trebuia! Cine altcineva ar fi putut penetra piata pariziana decat adevarate glorii ca Ilie Nastase, Gica Hagi sau Nadia Comaneci? Cine ar fi putut finanta decat BRD-Societe Generale, adica institutie bancara cu radacini in Franta? Firma Amaliei Nastase este cunoscuta la Paris, sa nu se creada ca in Franta nu exista oameni ce pot decide pe baza de prietenii si interese. Timpul era prea scurt, promisiunile erau prea certe ca promovarea va fi un succes, asa ca eu cred ca totul a iesit OK. Altii cred altceva... Eu am vazut pe Champs Elizee panouri mari cu Romania, din suta in suta de metri, si m-am simtit mandru ca sunt roman. Poate ca altii nu vad lucrurile asa. Treaba lor...


In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume: Cell61, Compadvice, Daurel, Florin, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Incertitudini, Iulia, Julie, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian.

Comentarii

nakudo a spus…
nu sant aparatorul elenei udrea dar nici nu inteleg rautatea cu care i se vrea rau...draga canguru..e cel mai mare adevar de pe ziua de azi..toate premiile virtuale pentru tine...o zi minunata iti doresc
Canguru' a spus…
Thanks nakudo, you're very kind!
Geocer a spus…
Articolul este fruimos si bine scris. Dar nu e nici pe departe o aberatie.
compadvice a spus…
Sa-ti spun sincer,si mie imi place stilul ei in afara de boacanele pe care le face:))O zi faina!
Simion Cristian a spus…
eu o propun in locul lui Cartarescu la ICR.
giulia a spus…
Ma întreb ce l-ar face pe un francez sa-si doreasca o vizita în România.

Cunoscând mentalitatea occidentalului, te asigur ca vrea vacante exotice, shoping, plaje curate, hoteluri impecabile, si slugi care pt. doi banuti sa le satisfaca toate capriciile.

Ca sa nu mai amintesc de infrastructura de la noi, care taie tot elanul.
cell61 a spus…
Un fan Elena Udrea! E bine! :)
Cum ziceam - contra femeii Udrea n-am nimic, chiar îmi place de ea. Contra politicianului Udrea am ce am împotriva întregii politice din Ro...

Sper să nu mi-o iei în nume de rău :)
julie a spus…
nu e ea nici cea mai buna, dar nici cea mai proasta. plus ca e si frumusica..asa un pic...
julie a spus…
si legat de tema interzisa copiilor sub 18 ani... nu'i corect!!!!sunt in deplinatatea functiilor mintale. :D asa ca... xD
Andrei Răduţu a spus…
Nu pot sa imi dau cu parerea intr-un fel sau altul, deoarece pentru mine Elena Udrea se incadreaza in tot in categoria politicienilor care fac totul bine pentru ei...si pe acest fapt, nu stiu de ce mi-as bate capul eu cu ei, cand ei nu si-l bat cu cetatenii acestei tari...e adevarat ca are niste atuuri pe care le recunosc...frumoasa descrierea:)...bafta
Iulia a spus…
Intrutotul de acord ca prin ea este atacata administratia de la Cotroceni.
Canguru' a spus…
To giuliaszavo
Preturi mici si distractie ieftina, asta-si doresc francezii in Romania. Crede-ma, traiesc intr-un oras populat cu foarte multi francezi, la Pitesti e poate cea mai mare comunitate de francezi din tara, si stiu ca ei cauta fete tinere cu care se distreaza pe cinste, cu putini bani. Si, satui de confort, le mai place din cand in cand sa evadeze in trecut, in salbaticie...
Canguru' a spus…
To cell61

Doamne, cum sa ma supar! Culmea e ca, in ciuda faptului ca sunt foarte multe opinii contra, le dau dreptate tuturor, fiecare are dreptate in felul lui.
Canguru' a spus…
To julie

N-am vrut sa te supar, imi pare rau daca nu ti-a picat bine remarca mea, ce s-a vrut a fi o gluma.

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!